Bár a hálózatépítés – vagy multi level marketing – közel 70 éves múltat mondhat magáénak a világban, az emberek többsége még mindig nem érti, hogy pontosan mi a rendszer lényege. Aki az üzletet kívülről figyeli, annak az a furcsa, hogy mitől olyan lelkesek mindig az MLM-esek, aki viszont már „benne” van, annak az a hihetetlen, hogy miért nem lép be mindenki ebbe a fantasztikus üzletbe.
 
Az elmúlt 20 évet hálózatépítők között töltve sokat foglalkoztatott minket is a hálózatépítés működése. Hol gazdasági, hol pszichológiai szemüvegen keresztül nézve gyűjtöttük a tapasztalatainkat. Ebben az oktatási programban az a célunk, hogy az élményeinket sok gyakorlati példával, humorral átadva gyűjts több erőt, tudást, hitet, bizonyosságot: erőt a mindennapi munkádhoz, tudást a technikákból, hitet, hogy erre te is képes vagy és egy mély, rendíthetetlen belső bizonyosságot, hogy ha millióféle különböző ember életében tud értéket teremteni az MLM-koncepció, akkor ez neked is sikerülni fog!

A „Hálózatépítés alapjai” előadás és tréning tematikája:

  • A sikeres hálózatépítő (személyisége, kialakítása, fejlesztése)
    • Személyiségtípusok a hálózati munkában (szangvinikus, kolerikus stb.)
    • Nők és férfiak az üzletben (tisztelet- vagy szeretetnyelvek, érzelmi igények)
    • Párok az üzletben (a hatékony közös munka, a támogató háttér szerepe, problémák)
  • Célok kitűzése – a célok reális és motiváló mértéke, időzítése, részekre bontása
  • Énkép a hálózatépítésben
    • Mit érhetek el az MLM-ben? Mik az akadályaim és mit tehetek velük?
  • Bizalomépítés az MLM-ben
    • Hogyan építsek bizalmat a szavaimmal és testbeszéddel?
    • Ismerkedés, kapcsolatfelvétel potenciális új munkatársakkal és vásárlókkal
  • A hit és a sikerre vivő hozzáállás kialakítása – a kulcsember életforma
  • Kitartás és önmotiváció („találjuk” vagy „csináljuk” a jó munkatársakat?)
  • A visszautasítások, kudarcok értékelése, kezelése.
  • Mi különbözteti meg a profi üzletépítőt az amatőrtől?
    • A hatékony hálózatépítői kommunikáció alapjai
  • Vállalkozói hozzáállás – miben más, mint az alkalmazotti lét, a leggyakoribb buktatók
  • Hogyan viszonyuljunk a versenytársakhoz? – Attitűd és kommunikáció
  • Lojalitás az üzletben – jelentősége, kialakítása, fenntartása, visszaszerzése
  • Miért a hálózat? (Előnyei-hátrányai, általános félreértések, passzív jövedelem stb.)
  • Technikai alapok (szponzorálás, mélység-szélesség, konzultáció, másolódás stb.)
  • A névlista (összeállítás, rendszerezés, szegmentálás, bővítés)
  • A meghívás (mitől működik és mitől nem, kit hívjunk meg és hogyan, minősítés stb.)
  • Üzleti- és termékbemutatók szervezése, kommunikációja: érvelés, meggyőzés.
    • Hogyan hozzunk ki többet a termékbemutatókból?
  • A második találkozó (visszalátogatás, utótalálkozó, lezárás, elindítás stb.), ajánláskérés
  • Mitől lépnek be és mitől vásárolnak az emberek?
    • Kifogáskezelés, kérdezéstechnika, visszatérő vásárlók kialakítása, a vásárlók lojalitási sora
  • A szponzorálás (kit érdemes szponzorálni, hogyan javítható a szponzorálási arány stb.)
  • Fejlődés és fejlesztés – az eszközök, segédanyagok szerepe és használata. Hogyan hozzunk ki többet az oktatási célú és motivációs rendezvényekből?
  • Stabil, jövedelmező üzlet kiépítése hosszútávon: az életjelek szerepe
  • Újraindulás – hogyan lehet ismét lendületbe hozni a csapatot, továbblépni egy szintről stb.
  • A hatékony időkihasználás az MLM-ben
    • Kivel dolgozzak, hol dolgozzak? Hogyan egyeztessem a hálózatépítést a többi munkával és a magánélettel?
  • Online technikák a hálózatépítésben (márkaépítés, kommunikáció, kapcsolatépítés)


A „Hálózatépítés alapjai” előadás időtartama: 1 - 16 óra
Az előadás ideális létszáma: korlátlan

A „Hálózatépítés alapjai” tréning időtartama: 3 - 8 óra
A tréning ideális létszáma: 5 - 15 fő

A „Hálózatépítés alapjai” témakörhöz kapcsolódó szakirodalom:

  • Nyíri Zoltán – Hackl Krisztián: Személyiségkalauz üzleti szemmel (könyv és hangoskönyv)
  • Nyíri Zoltán – Hackl Krisztián: Az értékesítés mesterei (könyv és hangoskönyv)
  • Nyíri Zoltán – Kiss Gabriella – Fuchs Anita: Kapcsolat-építés könyv és előadás cd
  • Nyíri Zoltán – Kiss Gabriella – Fuchs Anita: Kapcsolatépítési kislexikon
  • Nyíri Zoltán: Miért pont te?
  • Nyíri Zoltán: Kellett ez nekem?

Néhány nagyobb referenciánk a „Hálózatépítés alapjai” előadáshoz és tréninghez:

  • Biocom International Ag.
  • Calivita Magyarország
  • DXN Europe
  • Flavon Group Kft.
  • Forever Living Products Hungary Kft.
  • Gano Excel Hungary Kft.
  • Jeunesse Global Holding
  • Lavylites Laboratories Kft.
  • LR Health & Beauty Systems Kft.
  • Lyoness Hungary Kft.
  • Morinda Magyarország Kft.
  • Organo Gold Hungary
  • Oriflame Kozmetika Kft.
  • S7S (Nu Skin Enterprises)