Bár a hálózatépítés – vagy multi level marketing – közel 70 éves múltat mondhat magáénak a világban, az emberek többsége még mindig nem érti, hogy pontosan mi a rendszer lényege. Aki az üzletet kívülről figyeli, annak az a furcsa, hogy mitől olyan lelkesek mindig az MLM-esek, aki viszont már „benne” van, annak az a hihetetlen, hogy miért nem lép be mindenki ebbe a fantasztikus üzletbe.
Az elmúlt 20 évet hálózatépítők között töltve sokat foglalkoztatott minket is a hálózatépítés működése. Hol gazdasági, hol pszichológiai szemüvegen keresztül nézve gyűjtöttük a tapasztalatainkat. Ebben az oktatási programban az a célunk, hogy az élményeinket sok gyakorlati példával, humorral átadva gyűjts több erőt, tudást, hitet, bizonyosságot: erőt a mindennapi munkádhoz, tudást a technikákból, hitet, hogy erre te is képes vagy és egy mély, rendíthetetlen belső bizonyosságot, hogy ha millióféle különböző ember életében tud értéket teremteni az MLM-koncepció, akkor ez neked is sikerülni fog!
A „Hálózatépítés alapjai” előadás és tréning tematikája:
- A sikeres hálózatépítő (személyisége, kialakítása, fejlesztése)
- Személyiségtípusok a hálózati munkában (szangvinikus, kolerikus stb.)
- Nők és férfiak az üzletben (tisztelet- vagy szeretetnyelvek, érzelmi igények)
- Párok az üzletben (a hatékony közös munka, a támogató háttér szerepe, problémák)
- Célok kitűzése – a célok reális és motiváló mértéke, időzítése, részekre bontása
- Énkép a hálózatépítésben
- Mit érhetek el az MLM-ben? Mik az akadályaim és mit tehetek velük?
- Bizalomépítés az MLM-ben
- Hogyan építsek bizalmat a szavaimmal és testbeszéddel?
- Ismerkedés, kapcsolatfelvétel potenciális új munkatársakkal és vásárlókkal
- A hit és a sikerre vivő hozzáállás kialakítása – a kulcsember életforma
- Kitartás és önmotiváció („találjuk” vagy „csináljuk” a jó munkatársakat?)
- A visszautasítások, kudarcok értékelése, kezelése.
- Mi különbözteti meg a profi üzletépítőt az amatőrtől?
- A hatékony hálózatépítői kommunikáció alapjai
- Vállalkozói hozzáállás – miben más, mint az alkalmazotti lét, a leggyakoribb buktatók
- Hogyan viszonyuljunk a versenytársakhoz? – Attitűd és kommunikáció
- Lojalitás az üzletben – jelentősége, kialakítása, fenntartása, visszaszerzése
- Miért a hálózat? (Előnyei-hátrányai, általános félreértések, passzív jövedelem stb.)
- Technikai alapok (szponzorálás, mélység-szélesség, konzultáció, másolódás stb.)
- A névlista (összeállítás, rendszerezés, szegmentálás, bővítés)
- A meghívás (mitől működik és mitől nem, kit hívjunk meg és hogyan, minősítés stb.)
- Üzleti- és termékbemutatók szervezése, kommunikációja: érvelés, meggyőzés.
- Hogyan hozzunk ki többet a termékbemutatókból?
- A második találkozó (visszalátogatás, utótalálkozó, lezárás, elindítás stb.), ajánláskérés
- Mitől lépnek be és mitől vásárolnak az emberek?
- Kifogáskezelés, kérdezéstechnika, visszatérő vásárlók kialakítása, a vásárlók lojalitási sora
- A szponzorálás (kit érdemes szponzorálni, hogyan javítható a szponzorálási arány stb.)
- Fejlődés és fejlesztés – az eszközök, segédanyagok szerepe és használata. Hogyan hozzunk ki többet az oktatási célú és motivációs rendezvényekből?
- Stabil, jövedelmező üzlet kiépítése hosszútávon: az életjelek szerepe
- Újraindulás – hogyan lehet ismét lendületbe hozni a csapatot, továbblépni egy szintről stb.
- A hatékony időkihasználás az MLM-ben
- Kivel dolgozzak, hol dolgozzak? Hogyan egyeztessem a hálózatépítést a többi munkával és a magánélettel?
- Online technikák a hálózatépítésben (márkaépítés, kommunikáció, kapcsolatépítés)
A „Hálózatépítés alapjai” előadás időtartama: 1 - 16 óra
Az előadás ideális létszáma: korlátlan
A „Hálózatépítés alapjai” tréning időtartama: 3 - 8 óra
A tréning ideális létszáma: 5 - 15 fő
A „Hálózatépítés alapjai” témakörhöz kapcsolódó szakirodalom:
- Nyíri Zoltán – Hackl Krisztián: Személyiségkalauz üzleti szemmel (könyv és hangoskönyv)
- Nyíri Zoltán – Hackl Krisztián: Az értékesítés mesterei (könyv és hangoskönyv)
- Nyíri Zoltán – Kiss Gabriella – Fuchs Anita: Kapcsolat-építés könyv és előadás cd
- Nyíri Zoltán – Kiss Gabriella – Fuchs Anita: Kapcsolatépítési kislexikon
- Nyíri Zoltán: Miért pont te?
- Nyíri Zoltán: Kellett ez nekem?
Néhány nagyobb referenciánk a „Hálózatépítés alapjai” előadáshoz és tréninghez:
- Biocom International Ag.
- Calivita Magyarország
- DXN Europe
- Flavon Group Kft.
- Forever Living Products Hungary Kft.
- Gano Excel Hungary Kft.
- Jeunesse Global Holding
- Lavylites Laboratories Kft.
- LR Health & Beauty Systems Kft.
- Lyoness Hungary Kft.
- Morinda Magyarország Kft.
- Organo Gold Hungary
- Oriflame Kozmetika Kft.
- S7S (Nu Skin Enterprises)